Od uvedení na trh v roce 1996 dobyla italská značka Intimissimi trh spodního prádla, a díky svému specifickému stylu se velmi rychle stala lídrem a zdrojem inspirace ve svém odvětví.
Romantická a sofistikovaná
Značka Intimissimi byla založena s cílem využít nezaměnitelný italský styl k uspokojení přání žen, které vyhledávají pohodlí a kvalitu, a zároveň preferují sofistikovanost a půvab. Podobně jako všechny značky Calzedonia Group nabízí Intimissimi širokou škálu produktů, které jsou výsledkem pečlivého vyběru střihů a materiálů napříč všemi kolekcemi. Kromě spodního prádla nabízí také rozsáhlý výběr pletenin a nočního prádla.
Vítězná kombinace
Široký sortiment produktů za dobrou cenu je receptem na úspěch značky, která je přítomná ve 48 zemích, spravuje 490 obchodů a 31 e-shopů. Značka má celosvětovou přítomnost – dokládá to fakt, že v případě spodního prádla je to jedna z prvních značek, která nás napadne.
Intimissimi On Ice
Od svého založení Intimissimi neustále investuje do marketingu a hledá nové strategie pro sdílení svých hodnot. Jejím cílem je značku mezinárodně propagovat a podtrhnout její italskou podstatu v každém kousku. Představení „Intimissimi On Ice “ se konalo v letech 2014 až 2017 Jednalo se o velkolepou show spojující tanec, bruslení a úžasnou choreografii v kouzelném prostředí Veronské arény.
Příběhy inspirativních žen
V roce 2017 se společnost Intimissimi rozhodla změnit své zaměření a převrátit marketingové postupy v odvětví spodního prádla. Začala totiž vyprávět příběhy inspirativních slavných žen. Na seznamu se objevily úspěšné ženy jako Sarah Jessica Parker, Irina Shayk, Gisele Bundchen a Chiara Ferragni, tváře, které nezůstaly bez povšimnutí v žádné multimediální kampani.
Intimissimi a Sarah Jessica Parker
Od září 2018 byla hvězdou kampaní Intimissimi herečka Sarah Jessica Parker, známá především pro svou hlavní roli v seriálu „Sex ve městě“. Charakteristickými znaky jejího ikonického stylu jsou charisma a ženskost. Značka se zaměřila na digitální svět a oslovila mileniály skrze hlavní platformy sociálních médií.
Intimissimi On Ice
Od svého založení Intimissimi neustále investuje do marketingu a hledá nové strategie pro sdílení svých hodnot. Jejím cílem je značku mezinárodně propagovat a podtrhnout její italskou podstatu v každém kousku. Představení „Intimissimi On Ice “ se konalo v letech 2014 až 2017 Jednalo se o velkolepou show spojující tanec, bruslení a úžasnou choreografii v kouzelném prostředí Veronské arény.